четвртак, 29. јануар 2015.

plie-tendu-jete i 1,2,3 hopa!

Pita me facebook- what's on your mind? eh kad bi samo znao, Mark dragi, sta mi je sve na pameti... dva dana bez preteranog posla cine cuda.

Sve krece sa razmisljanjem sta bih mogla da jedem- sto je jedan ciklicni proces koji ustvari zahteva vrhunsko planiranje. Da se razumemo odmah, bez planiranja slabe vajde. Mislim da bih mogla, sad odmah, jedno 5 strana da srocim o uzrocno-posledicnim vezama izmedju obroka i nasih akcija. Ali to bi nekako bio previse veliki efekat ovog besposlicarstva, tako da cu samo nastaviti dalje. Nekako se ovaj logicki sled lagano prebacuje na razmisljanje o van-poslovnim aktivnostima.

Jel sam vam rekla da sam krenula na balet? Ah da, i to u onom mom prethodnom pokusaju da napravim jedan lagani i najpre rastereceni post koji se zavrsio sa poprilicnim brojem stavki koje mi idu na zivce.

Elem, znaci, krenuh na balet.

E sad, posto me vi, moji najdrazi i tako brojni (vas citavih 10 :D) citaoci, ne poznajete, moram odmah da vam kazem- moje predispozicije za balet su 0. Ustvari, verovatno i manje od 0, ako bi to bilo ispravno reci? postoje negativni brojevi, tako da bi verovatno mogli da kazemo -10, ali cekaj zar to nisu iracionalni brojevi, ili je to sad nesto drugo, a ovo su prosto negativni brojevi? hmmm vredi se malo podsetiti matematike i ne biti plavusa u dusi, ali to ipak nije moja trenutna tematika.

Da se vratim, znaci, moj nedostatak fizicke spremnosti da skocim na prstice, dignem nogu do uveta i brzo predjem u pirueticu, me naravno nije sprecio da se odvazim i krenem na casove baleta za odrasle. Kako to ustvari izgleda? Pa, kad pogledate predivnu vam instruktorku pomislite kako je to sve lako i kako telo izgleda veoma graciozno, a onda lagano vratite pogled ispred sebe i u ogledalu ugledate neku iskrivljenu zensku figuru koja vise lici na zensku imitaciju Mr Bean-a nego na buducu labudicu... Ali ne dam se! Uostalom svi smo ucili o Ruznom Pacetu i njegovom izrastanju u Labuda, tako cu valjda i ja!

Devojke drage, mozda jeste kasno da postanete beli i crni labud u Labudovom Jezeru i zaigrate na daskama koje zivot znace, ali garantujem da nikad nije kasno da pruzite sebi fizicku aktivnosti uz izuzetno uzivanje! Jos se dodatno i zabavite gledajuci sebe u ulozi balerine! Ima li nesto lepse?? Za vise informacija, izvol'te https://www.facebook.com/profizio

A sad one druge malo, kako bih rekla, intrigantnije, van-poslovne aktivnosti- shopping & dating.

O, da!

Ovako, znate vec, pisala sam u nekom od postova (hmm recimo u julu 2014), o zenskom vesu, njegovoj vaznosti za samopouzdanje a potpunoj nevaznosti onda kad mislite da je izuzetno vazan- iliti u pred-krevetnim akcijama.

E sad, sredinom 2013. godine (vreme brzo leti...) pozamasne novce sam dala na osvezenju svog lingerie i nakupovala poprilican broj kompleta- pogotovo sto sam odlucila da se trudim da bude sto cesce uparen. Od tad je eto proslo skoro pa dve godine, i nije da nisam tu i tamo kupovala sitnice, ali vec neko vreme se nisam castila.

I bas eto sinoc, nakon posla, se nadjoh ispred izgloga Intimissia i pred vecitom dilemom- para nema, zelja ima, i, sta sad?

Kako sam od nedavno sam postala single (necu reci sa ostala sama!! ziveo feminizam!) desilo se to da mi je nekako nestalo povoda za kupovinu nekog, onako, malo provokativnijeg donjeg vesa. A ispred mene na stalku sve vrvi od provokativnosti... Muke zive- para nema, povoda jos manje, a izbor da vam se slosi od lepote...i jos...Snizenja!

Oni koji me poznaju, reci ce- vidi ovu sto se pravi fina, kao nema povoda, nije nego. Ali evo, odmah cu objasniti o cemu se radi. Kupovina provokativnog, sexy donjeg vesa koji ima iskljucivo za cilj da zadivi suprotnu stranu, se radi kad vam je ta suprotna strana dovoljno bitna da biste je zadivili. Mislim, to se ne radi na prvom date-u, ups, na prvom sex date-u, niti na drugom, trecem,itd.. Vec kad se dovoljno upoznate, ostvarite punu bliskost, i tako te neke stvari. Secate svega onoga sto se nekad ostvarivalo pre nego sto skocite sa nekim u krevet? E, da, bas te stvari- cesto nazvanim emocijama.

Danas kad je sve nekako komplikovano- uskacemo u krevet na pogled, a da bismo dali emocije treba mecka da se porodi, i sa svim ovim muskarcima koji su uplaseniji od zena, ni sama ne znam koliko bi to trebalo da prodje da biste izvukli svoj providan, rupicast crni kompletic a da oni ne pomisle: 1. da vam previse znace i odjure glavom bez obzira; 2. da ste previse ste provokativni; 3. da ste se dosad samo pravili fini da bi ga zaveli a ustvari ste anakonda u krevetu i van njega; 4.  da ste pak previse "laki" (sta god to tek znacilo); 5. da oni nisu dovoljno dobri pa smatrate da im treba dodatna motivacija; 6. da se sad od njih ocekuje ne znam ni ja sta kad ste se vi vec toliko potrudile; 7. tema razno jer ko zna sta sve ne moze da padne na pamet tim komplikatorima... A u stvari, vi biste samo da izgledate zanosno i da zavodite. Ali dobro da ne sirim dalje pricu, shvatatile ste i same.

Kako god, ja sam se nasla pred spomenutom mukom...i onda

flash of genius! 

Shvatila sam da je kupovina tog fenomenalnog kompleta na snizenju (kljucna rec!) ustvari- ulaganje u buducnost!! Cim se bude ukazala prilika, eto mene u njemu! I tako...ziva bila kreditna kartica...

...sad samo treba jos docekati povod, da ne kazem priliku.

Нема коментара:

Постави коментар