петак, 13. март 2015.

Finoca

Nesto mi ne ide pisanje u poslednje vreme, em sam se ja nesto pritajila, em oko mene osim Vucica sve neke teme koje govore u prilog tome da nam je toliko dobro da je eto i meni prosto neprijatno. Ali, sva sreca, ipak se s vremena na vreme desi nesto manje ili vise zanimljivo i tako se javi tema vredna za javno deljenje i razmisljanje.

Posto sam se napokon malo zasitila izlazaka, u poslednjih mesec dana sam odlucila da se malo odmorim od istih i vikendima uvece ostajala kod kuce ili isla kod prijateljica na case vina i sate razgovora. A kako salsa vece ne spada u izlaske, u subotu uvece sam se resila da posetim Mikser House i vidim kako su organizovali to famozno salsa vece. Pravo da vam kazem, uopste nije lose, jos ako kojim slucajem volite salsu, cini mi se da je jedna od najboljih salsa veceri koje su trenutno u ponudi.

I tako, subota vece i nadjem se ja u Mikseru.
Plesem sa svima- naucila sam jos davnih dana plesni bonton- kad te neko pita da zaplesete, a ti hopa cupa na prstice i na noge lagane pravac podijum. Nema odbijanja, sirok osmeh (bez zlatnog zuba) i ko god da je prekoputa tebe pokusas da uzivas, koliko mozes.
A sve to karma nagradi, ponekad pleses sa samim Adonisom a ponekad se zapitas zasto bas ti...ali sve se to nekako iznivelise i suma sumarum bude sasvim ok.

Znaci, plesem ja tako sa nekim ko nije Adonis, i razmisljam:
kako li je ovaj bas mene opazio, da li meni to na celu pise da sam dovoljno uljudna pa ga necu poslati da me potrazi na drugom kraju sale?, sta cu sutra da radim?, da li cu da kuvam, i ako cu da kuvam sta bih mogla da kupim na pijaci?, a da sutra je 08. mart, sto znaci da moram da sredim stan jer ukoliko neko (npr. moji?) odluci da svrati da mi donese neko cvece da ih ne doceka stan kao da je bio bombaski napad u njemu, uh sto znaci da moram da ustanem rano ujutro... koliko li je sati? hmmm sad cu da pogledam kad me bude okrenuo...evo ga, idemooo okret oopaaaa glava gore hmm pa ok je 23:30, nije strasno; znaci taman sutra ustanem oko 8, sredim sve do 10-11, pa kafica, pa posle ko hoce da dodje super, a da, imam i rucak sa KeVom oko pola 2, znaci nista od pijace, super!
ufff, dobro bre hoce li se ova salsa ikada zavrsiti?? jadan ovaj, vidi kako me gleda, verovatno ne zna da sam upravo razmisljala da li cu da kupujem pilece batake ili ne...nema veze, ajde ajde, sad ce kraj...cek malo da bacim poglede sa strane, mozda vidim nekog zanimljivog...cao cao, jedan namig, eee i tebe znam, namig, opaaa jos jedan okret, bogami se ovaj okurazio, valjda ce uskoro kraj, e i ovu znam, cao cao, mmm eno ga neki Adonis, namig, cek cek, hmm mora da mi se ucinilo, ma da,opaa jos jedan okret, iiii krajjj..ahh napokon!!

Vracam se svom stolu...Ma, mora da mi se ucinilo. Mislima se vracam 10-tak godina unazad, citava vecnost od ovog sad trenutka, jurio me je bogami poprilicno da bi na kraju bili ni 3 meseca zajedno. Cime li se bese bavi? Nisam ga videla bukvalno 10 godina.
Toliko sam uronila u svoje misli da nisam ni primetila da doticni stoji glavom i bradom ispred mene! Uprkos malo neprijatnom momentu jer se znamo a opet se ne znamo, rec po rec, osmeh po osmeh, ples po ples, doslo vreme za rastajanje uz dogovor za miran razgovor uz kafu.

I da ne duzim vise, nadjem se ja sa,
hmm, kako li da ga nazovem...nek bude za sad Mr. Fini pa cemo ga lako preimenovati kad se ukaze potreba za tim,
Znaci, nadjem sa ja Gdin-om Finim sinoc na picu direktno posle casa baleta. Taman sam se osetila tako nekako prefinjeno ko prava balerina, i bila u pravom raspolozenju za zanimljiv razgovor i pice u kraju. Treba sad nadoknaditi nekako 10 godina ne vidjanja, sta ima novo, ko se cime bavi, ko sta radi, one emotivne stavke vesto izbegavamo, koga jos TO interesuje?!, malo o plesu, malo o kako je to bilo pre 10 godina, malo imas nesto u kosi, malo slucajni dodir, malo ovo, malo ono, malo duze gledanje u oci i opaaa, padne poljubac.
Posto sam Gdin-om Finim odlucila da i ja budem Fina, poljubac, dva, tri i svako svojoj kucici.


Da li ce me zvati? Da li da mu ja pisem? Ili da ipak cekam? Da li smo u vezi?? O ne, nisam valjda vec u vezi?
Da li...? Uopsss, da li ja to opet imam 18 godina??




Нема коментара:

Постави коментар