понедељак, 14. јул 2014.

Booster senzualnosti

Uh imam toliko tema o kojima bi htela da napisem koju rec. Medjutim kako sam upravo zavrsila sa citanjem jednog fenomenalnog romana- a poznato je kako to moze da utice na mene- imam vecu zelju da stavim nove misli na ovaj virtuelni papir nego da doradjujem prethodne.

Inace, nova fancy rec koju ocigledno koriste svi u onim lepim zemljama, gde deluje da tece med i mleko, je it's in the pipeline. Ono sto je nekad bilo work in progress sad je it's in the pipeline, we are expecting it soon. Tako cu i ja reci za moje postove u draft-u, i oni su u pipeline-u. Sto bi znacilo ustvari da su u cevima. A kad kazem cevi, pomislim da one u kanalizaciji- bljak... Ok, mozda ipak reci da work in progress. Ukratko posetila sam Berlin, Brisel, puno zanimljivih momenata koje jedva cekam da podelim na ovaj nacin.

Ali pre svega toga, potpuno druga tema.

Kratki uvod: tamo gde teku med i mleko, ne tako novi trend, su e-readeri. Ja jesam potpuno old fashonista, i obozavam knjigu ko knjigu, a ne neka tamo elektronska izdanja, ali sam pala na ovaj novi gadget. Tako je leeep, mali i sladak, da sam se otvorila (i to bogami pozamasno!!) i kupila sebi sony ts2 e-reader. U ciklama boji-naravno. Jedva sam docekala da zavrsim svoju novo kupljenu hard copy knjigu kako bi se bacila na citanje sa mog fenomenalnog sony-a. I nakon divnog osecaja zavrsetka knjige Sophie Kinsella-e, downlodavala sam knjigu, meni do sad nepoznate, spisateljice: Ava Miles. Knjiga se zove: Nora Roberts Land. Nisam sigurna da li postoji na srpskom... Na engleskom je mozete besplatno downloadovati odavde: http://www.kobobooks.com/ebook/nora-roberts-land/book-JP1BjFhPjEq_APcWK7B9aA/page1.html

Da se razumemo, knjiga je totalno Nora Roberts style, tako da ako trenutno niste u raspolozenju za jednu tra-la-la ljubavnu pricu, nemojte ni zapocinjati sa citanjem. A ako jeste, ako volite sve te divne moderne ljubavne romane sa primesama staromodnog and they lived happily ever-after onda knjigu u ruke i sve cetiri u vis.

Pod utiskom knjige, pocela sam da razmisljam o vesu. Da budem konkretnija- o donjem vesu. Pfff..donji ves. Kako bre na ovom nasem lepom srpskom jeziku ne postoji neka malo senzualnija rec od- donji ves, ili jos gore donje rublje... Lingerie, negligee... Ok, sta je tu je.
Elem, do pre nekih godinu ipo dana, mastala sam o tome kako bih volela da uvek budem u tonu. I strasno me je nerviralo kad imam crno belu kombinaciju. Ili kad sam u nekom toliko ofucanom donjem vesu da samu sebe ne bih takla, a kamoli neko drugi. A znate vec da kako vidite samu sebe tako vas i drugi vide. Manje vise. Udobno & pamucno. Veliki zaokret sam napravila prosle godine malo pred odlaska na more. Krenula su snizenja i novac koji bi inace potrosila na kosulje, pantalone, cipele, majce itd odlucila sam da ulozim u obnovu svog donjeg vesa. Kupila sam sve ukupno, hmmm, cini mi se 7 kompleta, plus jos nekoliko donjih delova donjeg vesa. Svi su bili lepi- neki vrcavi, neki veoma senzualni, ali gotovo svi udobni. Kad god ih obucem i pogledam se u ogledalu, pomislim- woww. Eto, i dan danas. Nakon sto sam ih se nanosala i navikla. Nisam se jos uvek navikla da uvek budem u paru. Ima dana kad navucem svoje stare ofucane pamucne i totalno antisexy gace. Da, bas prava rec za taj deo- gace. Gacetine. Medjutim kad dodje trenutak kad mi samopouzdanje zakaze, kad primetim da sam se opet ugojila (i to verovatno od malo vise udahnutog vazduha), kad imam bitan poslovni sastanak, kad imam potrebu da se osetim zentsveno ili pak kad treba nekog da zadivim svojim vretenastim telom, obucem jedan od svojih kompleta. I, ah, osecaj je instant. Bila sveze izdeplirana, ili dan pred odlazak do kozmeticarke, sa masnom kosom ili divno isfenirana, efekat je gotovo isti. (moram ipak da podvucem rec gotovo isti jer ipak sve ove propratne stvari cine svoje :)). I tako sva sigurna u sebe, a pogotovo u efekat koji moji lingerie treba da izazove kod osobe prema kojoj sam se uputila, sigurnim korakom idem ka odredistu i zamisljam reakcije, kako ce doticni pasti na dupe kad me vidi ovakvu, kako ce prvo da me prozdire pogledom i uziva u mojoj izabranoj kombinaciji. Cvetam od zadovoljstva pri samoj pomisli. Dodjem do krajnjeg odredista, a lagano i do momenta padanja na dupe- medjutim sve sto padne je moj divni lingerie!

Naravno u datom trenutku sam takodje u fazonu-what the hell, let's keep movin' baby, ali kad prodju sve akcije i reakcije, pomislim- eeeee moja lizzy, dzaba si se mucila, nista ovaj nece primetiti...sta si se koji andrak tu razmisljala pola sata koju kombinaciju da metnes, lepo bre one gacerine da si uzela i bog da te vidi!
A onda otkrovenje. Aleluja! Iliti Hellloooo! Da sam obukla pamucne gacerine, toliko bih se osecala prosecnom, nesenzualnom, nelepom, da zasigurno ne bih zracila energijom kojom sam zracila. A onda bi te gacerine i te kako bile primecene. Kad bih bila tako sigurna u sebe u svakom trenutku onda naravno da bih mogla i gacerine da obucem. I to one koje cuvam za one dane. Ali posto sam normalno zenko bice koje je sumnjicavo o svemu i svacemu pa i o lepoti sopstvenog tela, mali podstrek nije na odmet.

I eto, drage moje, nadjite sta je ono sto u vama budi vasu zenstvenost i hopa-cupa pravac u pohod na povracaj senzualnosti. Sve je to super sto smo ambiciozne, uspesne, pametne, jednake, itd, ali isto tako je potrebno gajiti zenstvenost, senzualnost i unutrasnju lepotu i mir.

Odoh u svoj pohod. Znate- rasprodaje su opet pocele, jes' da mi je nije neophodno, al mozda ipak nadjem ono nesto, jos jedan boost nikad nije na odmet!

3 коментара:

  1. Potpuno si u pravu.Podsticaj u vidu donjeg veša u kome se osećamo poželjnom je više nego tačan.Nije nama potrebno kako nas drugi vide već kako mi sebe vidimo i u tom fazonu su i sva naša osećanja,ponašanje i utisak koji ostavljamo na ljude.Da ,ja sam uvek za dobar donji veše i za sve što žena može učiniti sa sobom da se oseća moćnom.:-)

    ОдговориИзбриши
  2. Sto jeste-jeste! Ta prica sa donjim vesom je istinita, ali u poslednje vreme, iako sam uvek bila u tonu, nesto mi ne ide. Cak sam uhvatila sebe da mi se iskrzao lak na noktima i da citav dan cirkulisem tako, sto kod mene nije moglo da se desi ni pod RAZNO!

    Inace, volim sve ono sto zenu cini zenstvenom i volim kad se na zeni vidi da se tako oseca. Malo sam konzervativna po mnogim pitanjima, jer, za mene je zensko zensko, musko je musko i kraj price! Princeza i vitez u svakom pogledu. Pocev od izgleda pa na dalje.

    ОдговориИзбриши
  3. @CC: taj donji ves kao da vrsi vise stvari odjednom: em daje osecaj moci, zadovoljstva, zracenja, sve pomalo :D

    @Iskrica: u potpunosti se slazem, princeza i vitez. uvek se setim one pesme iz lepotice i zveri od Celine Dion: Tale as old as time :)

    ОдговориИзбриши