четвртак, 28. август 2014.

Berlin

Ok, odustajem! Pocela sam do sad jedno 10 puta da pisem o svojim utiscima o Berlinu. Cak sam odlucila da otvorim nov blog gde cu pisati svoje utiske sa putovanja. A to uopste nije laka stvar!! Prvo sto sam morala da otvorim novi account, pa da prebacim ovaj blog sa starog na novi, pa da pod starim accountom otvorim novi blog. A onda sam shvatila da mi se jos stosta poremetilo, izmedju ostalog i bloggere koje ja pratim...

I na kraju, nista! Krenem da pisem, okacim slike, i ne ide. Ili je suvoparno, ili reci prosto ne dolaze. A silno zelim da sazmem svoje utiske. No ne vredi. Tako da, dizem ruke. Kad nece, nece. Ali posto sam uhvatila neke sasvim lepe slike, greota je da ne budu vidjene...

Nadam se da cete uzivati bar malo, a ko zna, mozda se smisli jednog dana i srede...


Istorijski muzej

Berliner Dom

Berliner Dom jos jednom

Skupltura u sred "muzejskog ostrva"


Sony centar- pogled ka gore

Glavna zelzeznicka stanica- najlepsa!
zar ne?




Нема коментара:

Постави коментар