петак, 21. новембар 2014.

Close your eyes

Da li zbog dolazece zime, buduce promene posla, ili posleposlovnog studentskog neglamuroznog zivota- veoma sam ljubavno inspirativno raspolozena. Pa otuda i ovaj mali post.

Ali pre svega toga jedan kratki ne-senzualni uvod...Vec neko vreme ne obracam paznju na sebe, na lingerie koji imam na sebi, osecam se uspavano. Ali spremnom da me neko probudi. Neko koga cu moci da zavedem, neko ko ce se potruditi da mene zavede. Lepota zavodjenja. Slicno sam se osecala i u poslovnom okruzenju. Zadovoljna a opet ususkana, preterano ususkana. I neocekivano, kao sto to obicno biva u emotivnom zivotu, stigla mi je ponuda koja se ne odbija. I tek tako, prodju dva dana i svi planovi se odjednom promene. Novi posao od januara. Wow, ko bi rekao.

Da li mi je upravo to potrebno i u ljubavnom aspektu? Promena? Mozda.

Puna sam zelje za zaljubljivanjem, toplim zagrljajem, zavodjenjem i vecernjim pijenjem crvenog vina. Zamisljam odlazak na veceru i vino uz neobavezni prikladni razgovor a neprikladne misli koje se ocrtavaju na licu i vide u pogledu. Zelim treptaj svece, zelim romantiku i senzualnost. Dodire koji su kao slucajni, Poljupce koji su nezni i strasni. Malo i 50 nijansi sive. 
Sve ovo sve vise poprima oblik sladunjave romanticne drame lose produkcije.

Ali ponekad je upravo to ono sto nam treba.

Нема коментара:

Постави коментар