среда, 16. април 2014.

Twitterasica- It is me!

Otvorila sam svoj twitter nalog. Odnosno, aktivirala sam svoj twitter nalog, koji je otvoren navodno jos Decembra 2010...hmmm, ne mogu cak ni da se setim kad sam to uradila... Ali u svakom slucaju, postajem prava zena, devojka, zena-devojka, devojka-zena od tehnike!
(btw- kad se od devojke postaje zena??? kad se udam?? to bi bas bilo super, onda bih jos dugo bila devojkaaa, a jel onda postoji rizik da budem baba-devojka, kad se to postaje?? sa 70??)
Da rekapituliram:
- Imam najfancy android telefon
- Sa prijateljima se dopisujem preko vibera, whatsup je tako passe
- Imam facebook, mada i nisam nesto aktivna na njemu...
- Imam instagram, mada ni tu bas i nisam aktivna
- Imam blog, mada to malcice krijem od blize javnosti a srecna sam sto dolazi do sire javnosti
- Iiii  sad imam i twitter!

Da li posotji jos nesto sto treba imati?

Ovaj twitter je potpuni hit!

Tako bi htela da imam sto vise followera, ali niko me ne prati! Odnosno imam 2 followera, od cega je jedan moj otac...ufff!

Kako se dobijaju followeri na twitteru??

Nema veze sto nemam followere, glavno da ja pratim ove zanimljive twitterase. Ovo sve lici na srednju skolu. Znate one gotivne face sa kojima se svi uvek druze. Moram da priznam da nikad nisam bila "gotivna faca" u srednjoj skoli. Mozda zato sto sam bila dve godine mladja od svih? I sad te gotivne face su previse cool da bi pratile sve one koje njih prate...mnogo su bitni...
Uf hocu i ja da budem bitna!

Imam novog followera! Ah, to je Miss AAA, kojoj sam sad pisala da me prati... Nema veze, sad ce, sad ce, sad cu i ja uskoro biti bitna.

Kao rezultat ovog twittovanja u pokusaju, nista nisam uradila na poslovnom planu! Koncentracija mi je odavno nestala, a na ovom twitteru se stalnoo nesto desava i ne mogu da prestanem da ga proveravam i gledam sta se desava.

Nije ni cudo sto ponekad pomislim kako vise necu da citam knjige. Znate sta, na mene knjige mnogo uticu. Toliko se sazivim sa glavnim akterima da je to strasno. Prosli put, nakon sto sam procitala Dedicku, odvazila sam se da posaljem Nemcu mail (please see: Eto). I ok, to i nije bio toliko los korak, ali opet. Da nisam citala knjigu mozda to ne bih uradila??
Sad citam dnevnik Bridzit Dzouns, ovaj novi deo. Posto nisam citala nijedan pre toga, ne znam koji je ovo deo. I bas je cool knjiga. Ionako i dalje nemam koncentracija za nesto ozbiljnije. Pa sto se onda pa muciti?? I onda, kao efekat toga, eto aktiviram svoj Twitter nalog!
Zamislite da pocnem da citam neku samoubilacku knjigu, da li bih se samoubila??
Procitala sam i Aleksandru Poter- u potrazi za Romeom. Super knjiga! I za divno cudo nije imala nikakav efekat na moj svakodnevni virtuelni i ovaj drugi zivot.

Da li je zakljucak: Moram da prestanem da citam??

Verovatno ne. Ali bih mogla da krenem da opet ucim (jos jedna runda strucnih ispita), a i da radim. Cisto eto, reda radi.

Uh, to me podseti, imam toliko puno posla....sutra cu to. Uostalom zar ne kaze ni manje ni vise nego Scarlett O' Hara- Sutra je novi dan?? After all, tomorrow is another day!

Hocete mozda da me zapratite: lizinnever_land

2 коментара:

  1. Oh, da, Scarlett O'hara i njeno "sutra cu misliti o tome". Ne odustaj od knjiga! Evo recimo, prije nisam bila ljubitelj krimica, a sad ih obozavam, i necu se samoubiti, kako ti kazes :) ako citam o samoubojstvu, naprotiv, mnoogoo i jos vise ucim iz tih knjiga. Dakle, samo citaj, sto god ti dodje pod ruku. ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Upravu si Rahela potpuno!! Ima sad ipak da se nateram, sta drugo covek pa da radi po ovakvoj kisi!

    ОдговориИзбриши