среда, 7. мај 2014.

Fancy smensi: Pre-party

Kao sto sam dala pozamasan uvod u ovom postu u subotu vece sam se teske muke odvazila za izlazak sa Miss AAA i njenom, a sad vec mogu reci i nekako mojom, ili barem wanna be mojom, ekipom devojaka sa kojima je do sad svaki izlazak bio odlican. Ovaj je bio debakl, ali samo za mene, i opet ne zbog njih no zbog mene. Ali dosta o tome.

Pre-party

Nemam neku naviku da idem na pice pre glavnog mesta. Obicno tamo gde odem "na jedno pice" ostanem dovoljno dugo da mogu da zavrsim izazak. Naravno uvek ga nastavim negde dalje, ali to onda definitivno spada u after party. No, da se vratim na ovu pre-party tematiku.

Ovaj pre-party smo odlucile da zapocnemo u verovatno trenutno najfancy mestu u Beogradu: Toro, jedan od restorana na potezu Beton hale. Ovo mesto u vecernjem elementu bih opisala samo jednom recenicom:

To see and be seen

Iskrena da budem, volim ja ta nazovi "fancy" mesta, ali ipak do neke mere, ili barem sa jos nekim pratecim sadrzajem osim "to see and be seen", inace- it's simply ain't my kind of thing... Sedele smo za sankom, sa dosta usluznim barmenima i sasvim solidnim koktelima. Ali ekipa oko nas...ahhh, kako bih vam rekla... Ona standardna kvazi urbana beogradska ekipa, sve sami japijevci (ili jos bolje wanna be japijevci). Momci sa jedne strane, devojke sa druge, svi se pravimo da smo urbani i cool, i naravno previse smo face da bismo medjusobno komunicirali. 

Ali nakon kratkog razmisljanja evo u kojim slucajevima bih mogla da preporucim odlazak:

- dating: na ovo mesto bih rado otisla na date, mesto odise nekim zavodoljivim ambijentom. Meni barem.
- brunch, lunch, vecera sa drugaricama: ukoliko rezervisete sto, pogotovo ako ste u vecem drustvu, odlican izbor. Samo nemojte mnogo da gledate oko sebe. Usresredite se na hranu, pice i drustvo. 

Sto se hrana tice, zaista je izvrsna. Odlazila sam na spomenuto mesto na rucak, veceru, brunch, i zaista sam svaki put veoma veoma uzivala. U pitanju je "nov" koncept, hrana raznovrsna od Azije do Spanije, porcije s namerom izuzetno male, vise kao spanski tapas. Ideja je da narucite vise razlicitih jela i naravno delite sa vasim drustvom.

Budzet koji vam je potreban: pozamasan...i to zaista pozamasan.

Predlog za, sto bi francuzi rekli, amuse-bouche (iako ovo nije to ako bismo pratili definiciju): nacos sa guacamole sosom- postoje dve vrste guacamole sosa, i ne umem da vam kazem koji je bolji: guacamole sa narom i cvarcima (ili sad slaninom), ili guacamole sa cini mi se da je bila pate od tune. Zaista fenomenalno.

Naravno, na dijetalno zaboravite. 

4 коментара:

  1. Guacamole sa cvarcima? Bas me interesuje kakvog je to ukusa :)

    ОдговориИзбриши
  2. odlican! ali posebnu notu daje nar, vredi probati, medjutim nisam sigurna da je jos uvek na meniu, imam utisak da su cvarke zamenili sa slaninom (al mozda mi se samo ucinilo), u svakom slucaju- topla preporuka :)

    ОдговориИзбриши
  3. Jaooo, ja tako mrzim sva fensi mesta, ali taj Toro mi je trenutno najdraže mesto u gradu. :) Otkrili smo ga slučajno, i sad smo tamo redovni. Pijuckamo neko dezertno vino, mislim da se Samos zove i klopamo baš te nacose, ne znam da li mi je draži guacamole sa slaninicom ili ona kombinacija sa tunom. :)

    ОдговориИзбриши
  4. hahaha, pa da i ja ali Toro je Toro :) guacamole je u Toro-u, sto bi se reklo- objasnio :D

    ОдговориИзбриши