уторак, 13. мај 2014.

Zen u tren

Ulazim nazad u svoju sobu i ne mogu da ne primetim blagu pateticnost celokupnog prizora. Mozda bolje reci cliche...
Na TV-u se upravo zavrsavaju reklame i vraca se bljutavo romanticna drama/komedija na Fox Movies. Ne znam da li se secate kad je dosao kod nas Hallmark, i svi oni njihovi filmovi a la ljubavni romani sa kioska- ovaj film je upravo takav. Pravi predstavnik home movie.

Na scenu izlazi mladic sa setnim a opet muzevnim pogledom koji vodi zivotno znacajne razgovore sa svojom bakom koja je na samrti. Odlucuje da se bori za hotel koji mu ona ostavlja a u medjuvremenu naravno srece i ljubav svog zivota, sto oktriva uz male peripetije.

Nisam ni slutila koliko ovakav film moze da prija. I upravo usled te potpune predvidivosti mogu da se bacim na multitasking: gledanje filma, citanje knjige, chatovanje sa drugaricom i konzumiranje onoga sto zivot cini lepsim, a kazu i pruza instant osecaj srece- cokoladice.

Tako da vam je jasno da kad sam se vratila u sobu noseci jos tri cokoladice u ruci (male lindt- crna, bela i noisette) i kad sam zatekla razmesten krevet sa praznim omotima cokoladica svuda okolo, skoro pa procitanu knjigu Lauren Weisberger (poznata po Djavo nosi Pradu, naslov ove nisam sigurna kako glasi posto je na francuskom: Sexe, diamants et plus si affinites...) i na tv-u gore opisani film, kao i mobilni koji non stop blinka, i na samom kraju moj odraz u ogledalu- rascupana, u rasparenoj pidzami, odmah mi se razvukao osmeh na licu- ima li nesto lepse od ovoga?

Pravo pravcato uzivanje.

Procitala sam knjigu- za divno cudo, nakon dugo vremena, knjiga napokon nije imala epohalan uticaj na moja razmisljanja a narocito dela. Oh, hvala bogu pa sam ponovo dosla u stadijum da mogu da citam knjige a da pri tom nemam bojazan da ce dovesti do odredjenih aktivnosti koje ce i te kako uticati na dalji razvoj dogadjaja. Kao na primer slanje koje kakvih mailova, poruka, donosenje zivotnih odluka, i slicno...

I znate sta, sve i da sutra bude sve po starom, da nemam koncetracije za gledanje icega na TV-u, a pogotovo ne romanticnih drama, i jos manje za citanje, nema veze. Dovoljno je s vremena na vreme doziveti upravo ovakav trenutak mira.

Mali tren zena. 

1 коментар: