уторак, 6. мај 2014.

chick's chat 2

Pre, cini mi se, skoro godinu dana, tek sto sam zapocela da se cujem sa Amerom, i posto me je "malo" vuko za nos, smislila sam pakleni plan sa ciljem da delujem kao opaka zenska... elem, evo poruke koja upotpunosti opisuje situaciju:
To JeCa, oko 22 p.m.: "(...)vec sam legla a sad me zvao Amer- ja rekla da se upravo spremam za izlazak, malo smo popricali, zavrsili razgovor...ja vratila protezu u usta i vratila se u krevet"
Iz ove perspektive ne znam sta je smesnije- to sto sam u 10 uvece bila u krevetu, to sto i dalje nosim skidajucu protezu (?!!?), to sto sam izmislila da izlazim, ili zelja za dokazivanjem da nisam klinka (?!!?) naspram njega koji je desetak godina stariji.
Izuzetno!
Thanks goes to JeCa jer je sacuvala ovu izuzetnu poruku!

Posted via Blogaway

Нема коментара:

Постави коментар