понедељак, 12. мај 2014.

Sushi time!

Poslednjih meseci kad god mi se prijede nesto lagano, dijetalno i lako svarljivo, prva stvar koja mi padne na pamet je: sushi.

Iako uvek probam nesto novo- rainbow, roll, sushi, smushi i kako se vec sve mogu nazvati sushi kreacije uvek se vratim neprevazidjenom klasiku- Maki. Male zelen rolnice sa lososom i avokadom, cini mi se da nema lepse stvari...

Dok sushi kod nas jos uvek nije bio tako popularan kao sto je danas, glavno mesto je bilo naravno Ikki sushi bar. Cene paprene, kvalilte sushi-a diskutabilan. Naravno u centru centra, na par koraka od Strahinica Bana. Ali sva sreca (ili ne?) pa je sushi postao glavno fancy jelo pa ga imate skoro na svakom koraku- Soho, Toro, Supermarket, Square Nine, WSushi, Moon Sushi, i ko zna gde ga jos sve ima. A jos ako zelite kucnu dostavu, onda tek imate izbora na pretek.

Od svih spomenutih mesta, najlepsi dozivljaj sam imala u Soho-u i Wsushi-u. Posto je u mojoj blizini, Wsushi na Vracaru sam posetila u vise navrata u razlicitim periodima dana i noci. Imaju u teoriji zanimljiv koncept- danju restoran, nocu klub. Sushi moze uvek. Basta je perfektna. Pogotovo sad u ovom periodu. Imate utisak da ste otisli pravo u neki mali botanicki raj okruzeni bambusima. Mali zen u sred Vracara.
Medjutim, moj dozivljaj mesta ide od pravog uzivanja do nepreijatnih iznenadjenja u zavisnosti od satnice.

Ukoliko odete u periodu od recimo 13h do 20h, max 21h zatecicete sledece:
Unutra ambijent malo zamraceniji, tako da i nije za poslovni sastanak, ali za izlazak sa deckom, na date, sa drugaricama, bukvalno sa kim god zelite, moze. Budite spremni na dosta intimnu atmosferu, jer mesto ne vrvi od ljudi ako idete u datom periodu. Male su sanse da cete nekoga sresti, i da ce vas iko tu videti. Verovatno bi bilo odlicno mesto za skrivanje. Dodatno, postoji jedna prostorija, malo odvojena od ostalih koja je cela obojena u crveno. Moze biti zanimljiva. I posto do nje slabo dolazi muzika obicno bude poprilicno prazna i posle 22h, pa eto ni to nije losa ideja ako biste bas zeleli da odete uvece.

Ukoliko odete posle 21h, docekace vas nesto potpuno suprotno:
Jaca muzika, a ekipa koja pocinje da se skuplja je neverovatna. Ono sto se nekada vidjalo u Strahinica Bana, i sto sam mislila da vise ne postoji, se nekim cudom nadje bas tu. Beogradski jet set. A i Beogradski wanna be jet set. Naravno, posto provod cine ljudi a ne toliko okruzenje u par navrata sam zaista uzivala i uvece uz koje vince, koktel i sushi, sta vise covek da pozeli? Ali, ipak, ako niste ljubitelj tog okruzenja, preporucila bih da porazmislite dva puta.

I tako..ako ikad pozelite da probate ta mala cuda divnog ukusa, feel free to taste and see!

Нема коментара:

Постави коментар