уторак, 18. фебруар 2014.

Dating, again?!?

Kako se to bese radi? Bas sam ispala iz stosa... Da li bi mozda trebala da krenem da kupujem Cosmo za dating tips? Da zovem, ili ne zovem? Poljubac na prvom sastanku, ili ipak ne? Uh ne, sad je valjda krevet na prvom date-u, ili ne?

Mislim, da me ne shvatite pogresno, ja sam daleko od sramezljivih i finih devojaka. Hocu reci, ja jesam fina, ali ne bas toliko fina. U stvari mislim da tacno spadam u onaj opis: "od svih vas finih, mi k**ve ne mozemo da dodjemo na red"- e, ja sam tako fina. Valjda sam vam docarala...

Elem, ovih dana se tako potrefilo da sam bas bila aktvina na polju date-ova. Kako se to bese  kaze? Ah, da, sastanak. Ali date mi ipak zvuci malo bolje..sta ces, sve sami anglicizmi oko nas... U svakom slucaju, sa jednim sam se setala, sa jednim sa rucala, sa jednim sam se spontano nasla u klubu i pila pice. Nesto je bio zvanican date, a neki su se sasvim spontano desili. I moram da priznam da u ovih xy godina zabavljanja, nikad nisam imala period koji bi se najbolje opisao kao dating. Da li to kod nas uopste postoji? Tako da izlazis sa vise potencijalnih momaka dok ne vidis sa kim ces; bez obaveze da zoves/odazoves drugi put?  Uvek mi padne na pamet Charlotte, iz naravno svima nama inspirativne serije, koja je sebi bukirala dva date-a jedan iza drugog. Hit!

Kako god, shvatila sam da sada vise bas i nisam sigurna koji su "koraci" prilikom datingovanja. Trenutno radim sve kako mi se radi, ali mislim da cu se danas malo pozabaviti razmisljanjem koji su to tips koji bi bili korisni.

Pa nek istrazivanje otpocne :)

Нема коментара:

Постави коментар